Administracja nr 4
Harmonogram zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w Adm. Nr 4.
Harmonogram zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych baterii i akumulatorów w Administracji Nr 4 w 2021 roku.
(osiedla Rządz i Mniszek)
Lp. |
Ulica |
Godziny otwarcia |
Data zbiórki – 2021 r. (sobota) |
1. |
ul. Łęgi (os. Rządz) - parking przy pawilonie ul. Łęgi 15 |
9.00 – 14.00 |
27 luty 24 kwiecień 26 czerwiec 28 sierpień 23 październik 28 grudzień (za 25 grudzień – Boże Narodzenie)* |
2. |
ul. Podhalańska 11 (os. Mniszek) - parking za pawilonem |
9.00 – 14.00 |
2 styczeń 6 marzec 4 maj (za 1 maj - Święto Pracy)* 3 lipiec 4 wrzesień 6 listopad |
*- zmiana dnia i godziny zbiórki z soboty na WTOREK godz. 12.00-17.00
05-01-2021 09:00