Oferta pracy
Pracownik ds. administracyjno-technicznych
-
wykształcenie techniczne – budowlane lub instalacyjne,
-
mile widziane uprawnienia ogólnobudowlane lub instalacyjne: sanitarne, elektryczne oraz doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami,
-
dobra znajomość obsługi komputera,
-
dobra znajomość obsługi klienta,
-
doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
-
bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
-
umiejętność pracy w zespole.
-
umowę o pracę na pełny etat,
-
zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
-
możliwość rozwoju oraz zdobycie doświadczenia.
Jak aplikować na stanowisko?
Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej w Grudziądzu przy ul. Moniuszki 13 (I piętro, pokój 14, Telefon 56 663 21 20 / 56 663 21 21) lub na adres e-mail: kadry@smgr.pl w terminie do 02.01.2025 r.
Informujemy, że Administratorem danych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa w Grudziądzu, z siedzibą w Grudziądzu ul. Moniuszki 13. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody na ich przetwarzanie.
Zastrzegamy sobie prawo do udzielania odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
W ciągu 6 miesięcy od dnia zakończenia rekrutacji istnieje możliwość odbioru dokumentów, po tym okresie złożone oferty bez zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji zostaną zniszczone.
Czy masz pytania?
Szczegółowych informacji udziela Dział Pracy, Płacy i Administracji Ogólnej.