Zawiadomienie
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej w Grudziądzu, działając zgodnie z § 20 Statutu zawiadamia, że w dniach od 2 do 6 czerwca 2025 roku w Klubie „Centrum” przy ul. Moniuszki 13, zwołuje Walne Zgromadzenie Członków.
Porządek obrad Walnego Zgromadzenia (każdej części):
Zgodnie z § 44 ust. 2 pkt 6 Statutu Spółdzielni Mieszkaniowej w Grudziądzu Zarząd zwołuje w dniach od 2 do 6 czerwca 2025 roku w Klubie „Centrum” przy ul. Moniuszki 13 o godz. 17:00 Walne Zgromadzenie Członków Spółdzielni z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie obrad.
- Wybór sekretarza Walnego Zgromadzenia.
- Zapoznanie z postanowieniami Statutu dotyczącymi organizacji Walnego Zgromadzenia.
- Zapoznanie z porządkiem obrad.
- Wybór Komisji Skrutacyjnej.
- Sprawozdanie z działalności Rady Nadzorczej za rok 2024.
- Sprawozdanie z działalności Spółdzielni za rok 2024.
- Sprawozdanie finansowe Spółdzielni za rok 2024.
- Dyskusja.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- przyjęcia sprawozdania z działalności Rady Nadzorczej za rok 2024,
- zatwierdzenia sprawozdania z działalności Spółdzielni za rok 2024,
- zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za rok 2024,
- udzielenia absolutorium członkom Zarządu za działalność w roku 2024,
- podziału nadwyżki bilansowej za rok 2024.
- Wybory członków Rady Nadzorczej.
- Sprawozdanie Komisji Skrutacyjnej.
- Zamknięcie obrad.
Członkowie Spółdzielni mają prawo do zapoznania się ze sprawozdaniami, które będą wyłożone do wglądu od dnia 12 maja 2025 roku w siedzibie Spółdzielni przy ul. Moniuszki 13, w Dziale Organizacyjno-Prawnym (pokój nr 3), tel. 56 663 21 10 oraz na stronie internetowej Spółdzielni – www.smgr.pl.
Członkowie mają prawo zgłaszać projekty uchwał i żądanie zamieszczenia określonych spraw w porządku obrad Walnego Zgromadzenia najpóźniej do dnia 18 maja 2025 roku w siedzibie Spółdzielni przy ul. Moniuszki 13. Projekt uchwały zgłaszanej przez członków musi być poparty przez co najmniej 10 członków. Projekty wszystkich uchwał, które będą przedmiotem obrad Walnego Zgromadzenia będą wyłożone do wglądu od dnia 19 maja 2025 roku w siedzibie Spółdzielni przy ul. Moniuszki 13, w Dziale Organizacyjno-Prawnym oraz na stronie internetowej Spółdzielni – www.smgr.pl.
W związku z wyborami do Rady Nadzorczej informujemy, iż do dnia 18 maja 2025 roku można zgłaszać kandydatów na członków Rady Nadzorczej. Zgłoszenie powinno być dokonane na piśmie i zawierać:
- imię, nazwisko, miejsce zamieszkania i numer członkowski zgłaszającego oraz datę i własnoręczny podpis,
- imię (imiona), nazwisko i miejsce zamieszkania kandydata.
Do zgłoszenia kandydata należy dołączyć jego pisemną zgodę na kandydowanie oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów procedury wyborczej. Zgoda na
kandydowanie powinna zawierać: imię (imiona), nazwisko, wiek, wykształcenie, numer członkowski oraz datę i własnoręczny podpis kandydata. Ponadto kandydat może zaprezentować w zgłoszeniu swoją kandydaturę oraz przedstawić kompetencje do pełnienia funkcji.
Formularze zgłoszeń dostępne są na stronie internetowej Spółdzielni – www.smgr.pl, w zakładce Walne Zgromadzenie 2025 (formularze zgłoszeń kandydatów) oraz we wszystkich administracjach osiedlowych i siedzibie Spółdzielni przy ul. Moniuszki 13. O dokonaniu zgłoszenia decyduje data wpływu zgłoszenia do Spółdzielni (nie później niż do dnia 18 maja 2025 roku).
Z ostateczną listą zgłoszonych kandydatów będzie można zapoznać się w siedzibie Spółdzielni przy ul. Moniuszki 13 (Biuro Obsługi Interesantów), w każdej administracji osiedla oraz na stronie internetowej Spółdzielni – www.smgr.pl od dnia 28 maja 2025 roku. Ze zgłoszeniami zawierającymi prezentację kandydata będzie można zapoznać się w Dziale Organizacyjno-Prawnym (pok. nr 3) przy ulicy Moniuszki 13.
Członek Spółdzielni uczestniczący w Walnym Zgromadzeniu i pełnomocnik członka powinien legitymować się dokumentem potwierdzającym tożsamość, natomiast pełnomocnik winien ponadto przedstawić pisemne pełnomocnictwo (wzór pełnomocnictwa znajduje się na stronie internetowej Spółdzielni, w administracji osiedla oraz w Biurze Obsługi Interesanta mieszczącym się przy ul. Moniuszki 13).
Walne Zgromadzenie uchwałą Rady Nadzorczej zostało podzielone na 5 części.
Poniżej czas i miejsce obrad poszczególnych części:
- I CZĘŚĆ obejmuje członków posiadających tytuły prawne do lokali mieszkalnych, użytkowych lub garaży w budynkach położonych na terenie właściwości Administracji Nr 1. (czas i miejsce zebrania: 2 czerwca 2025 roku o godz. 17:00 Klub „Centrum” ul. Moniuszki 13)
- II CZĘŚĆ obejmuje członków posiadających tytuły prawne do lokali mieszkalnych, użytkowych lub garaży w budynkach położonych na terenie właściwości Administracji Nr 2. (czas i miejsce zebrania: 3 czerwca 2025 roku o godz. 17:00 Klub „Centrum” ul. Moniuszki 13)
- III CZĘŚĆ obejmuje członków posiadających tytuły prawne do lokali mieszkalnych, użytkowych lub garaży w budynkach położonych na terenie właściwości Administracji Nr 3. (czas i miejsce zebrania: 4 czerwca 2025 roku o godz. 17:00 Klub „Centrum” ul. Moniuszki 13)
- IV CZĘŚĆ obejmuje członków posiadających tytuły prawne do lokali mieszkalnych w budynkach położonych na terenie właściwości Administracji Nr 4. (czas i miejsce zebrania: 5 czerwca 2025 roku o godz. 17:00 Klub „Centrum” ul. Moniuszki 13)
- V CZĘŚĆ obejmuje członków posiadających tytuły prawne do lokali mieszkalnych w budynkach położonych na terenie właściwości Administracji Nr 5. (czas i miejsce zebrania: 6 czerwca 2025 roku o godz. 17:00 Klub „Centrum” ul. Moniuszki 13)
Pełna treść uchwały znajduje się na stronie internetowej Spółdzielni w zakładce Walne Zgromadzenie 2025.